Alle begin is....doorwerken - Reisverslag uit Chengdu, China van Sylvana Chengdu - WaarBenJij.nu Alle begin is....doorwerken - Reisverslag uit Chengdu, China van Sylvana Chengdu - WaarBenJij.nu

Alle begin is....doorwerken

Blijf op de hoogte en volg Sylvana

16 Mei 2014 | China, Chengdu

Ik begin al een beetje gewend te raken. Ik moest toch weer even inkomen. Ben in elk geval weer helemaal happy met mijn warme lunch haha! Gisteren Ilias weer gezien en met zijn allen in het Global Center gegeten. Super gezellig en ik kon weer glijden over de extreeeeeeem gepolijste en gladde natuurstenen vloer. Ook heb ik Jenna en Kerensa gesproken toen we bij de Pizzahut hebben gegeten afgelopen dinsdag. Ben in mijn nieuwe 'thuis' ook elke dag bezig om beetje bij beetje wat meer schoon te maken en te herinrichten, want ik had sowieso extra kastruimte nodig! Dus ben onder andere daarvoor al naar de IKEA geweest. Tis een héle mooie witte hangkast geworden (van ongeveer 5 euro) haha. Nu is na drie dagen toch eindelijk mijn koffer uitgepakt. Ik heb een nieuw OV-kaartje gekocht, was nog wel even een gedoe om op de aanwijzingen van Tom en Xiao Fei de juiste winkel daarvoor te vinden, maar het is gelukt. Ik kan weer inchecken! In de ochtenden onderweg naar de metro haal ik vruchtenyoghurt als ontbijt en op het werk ligt het blik met stroopwafels op mijn bureau. Zij zeggen: 'It is too sweety.' Nah, dan eet ik het zelf wel op! ;)

  • 18 Mei 2014 - 19:42

    RO:

    Nice room dude! Klinkt chill allemaal.

  • 19 Mei 2014 - 20:41

    Sandra K.:

    Hi Syl, goed om je te lezen. Wat heeft je doen besluiten om terug te gaan? In ieder geval: have fun, eet ook eens af en toe groente en als ik iets naar je toe kan opsturen moet je maar een seintje geven!
    Liefs,
    Sandra

  • 20 Mei 2014 - 03:34

    Sylvana In Chengdu:

    Hai San! Dat ik hier bezig kan zijn binnen mijn vakgebied en in Nederland niet ;) Dus dat wordt geen koennpulan voor mij dit jaar :( kasian! Ik eet hier elke dag groente haha vaak meer dan thuis eigenlijk, hihi. Nou nog meer fruit en dan gaat het goed. Als je me af en toe up to date kan houden van het belangrijkste nieuws uit de wereld zou ik dat wel leuk vinden! Hier kan ik niet alle kranten online zien en heb geen tv. Liefs terug, Syl. P.S. Rich: I know dude! En het wordt met de dag beter (beetje meer schoonmaken, beetje herinrichten, beetje koelkast vullen, met de meest belangrijke voedingsmiddelen: water en bier, oja en groenten natuurlijk tante Sandra ;)). Byeee!! xx

  • 21 Mei 2014 - 08:47

    RO:

    Misschien dat tante Sandra even een frikandel speciaal in een envelop kan prakken voor je.

  • 21 Mei 2014 - 11:46

    Sylvana In Chengdu:

    God Rich, heerlijk commentaar ;-D Of een broodje Calvé pindakaas, of een HEMA rookworst, of wit tijgerbrood met de Ruijter hagelslag.... Om alle cliche's maar even op een hoop te gooien ;) X!

  • 24 Mei 2014 - 12:06

    Anneke:

    Hi Sylvana,

    Je bent al weer een tijdje in China. Zo te lezen gaat het goed. Leuke kamer. En Amsterdam vergeet je zo niet. Hoe is het weer? Is het nu zomer? Zie je blauwe lucht? Geniet ervan en we skypen wel weer een keertje.
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Chengdu

China 2.0

Chengdu, here I am!

Recente Reisverslagen:

27 September 2014

Seven months in China (2014)

03 September 2014

Op grote hoogte

07 Augustus 2014

My personal homestay & keuzes

08 Juli 2014

De tweede keer 'voor het eerst'

28 Juni 2014

9 dagen 'alleen'
Sylvana

Actief sinds 06 Mei 2014
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 11665

Voorgaande reizen:

10 Mei 2014 - 22 December 2014

China 2.0

Landen bezocht: