Whatsup whatsapp? - Reisverslag uit Chengdu, China van Sylvana Chengdu - WaarBenJij.nu Whatsup whatsapp? - Reisverslag uit Chengdu, China van Sylvana Chengdu - WaarBenJij.nu

Whatsup whatsapp?

Blijf op de hoogte en volg Sylvana

10 Juni 2014 | China, Chengdu

Zoals iedereen in Nederland eerder wist dan ik, is vanwege een gebeurtenis in de hoofdstad van China, 25 jaar geleden inmiddels, een maand lang 'de grote G' geblokkeerd. Waardoor ik vaak niet mijn Gmail kan openen en ook niet meer de Play Store kan bezoeken om mijn whatsapp te updaten, wat betekent dat ik nu ook geen gebruik meer kan maken van mijn favoriete gratis snel-chat. Hartverscheurend voor mijn vaste fanclub... Gelukkig zijn er ook leuke dingen gebeurd de afgelopen dagen! Afgelopen zaterdag hebben we voor mijn uitgestelde verjaardag gegeten bij een Turks restaurant. Voor een Turks restaurant in China was het behoorlijk Turks haha. Het was heel gezellig en we hebben afgesloten met een bananen taartje bij Shamrock. Waar ik op de deur het speelschema van het WK heb gevonden! Whoehoe! En meteen even nagevraagd of ze alles op groot scherm live laten zien. De meeste wedstrijden van Nederland worden gespeeld om 03:00 of 06:00 s'nachts geloof ik, maar ik zal er voor wakker blijven. Heb 2 oranje outfitjes klaarliggen (eentje per post toegestuurd gekregen, thanks paps, ik vind 'm blits! :p) en hoop natuurlijk dat ik ze vaker aan mag dan alleen tijdens de eerste drie wedstrijden.

• 11 Juni 2014 - 07:25

RO:

Sorry bij 'blits' bleef ik hangen.

• 11 Juni 2014 - 11:06

Sylvana In Chengdu:

Mooi he ;-D hahaha! Het had eigenlijk tussen '' moeten staan :-P!! (Er stond eerst gaaf, maar dit was toepasselijker...)